iranHostClub.com
تبلیغ در نیازپذیر
837 تعداد بازدید

افزایش فروش ،سود آوری با برنامه ریزی فروش و بازاریابی

سودآوری و بقای هرشركت ،موسسه یا سازمانی درگرو معرفی محصول و داشتن مشتریان وفادار و روز افزوت بود كه از دریچه بازاریابی و فروش خواهد گذشت.با رقابتی شدن روز افزون بازارها، پیدا کردن جایگاه مناسب در بازار ودر ذهن مشتریان و تصرف کردن سهم بازار مستمر نیازمند استقرار علمی فرایندهای بازاریابی و فروش، به وسیله متخصصان (مهندسی فروش،مهندسی صنایع،مهندسین كامپیوتر،انفورماتیك و هوش مصنوعی،مهندسی مالی) امر خواهد بود و فارغ از روش های تجاری معمول است. ما بر این باوریم بنیان سود آوری پایدار با تحلیل، طراحی و استقرار ساز و داده كاوی و تحلیل اطلاعات و روش تصمیم گیری مناسب در کارهای بازاریابی و فروش و میسر خواهد بود
خدمات بازاریابی و فروش
• افزایش فروش با ارائه تکنیک‌های نوین و علمی به صورت مستمر و افزایش روز افزون
• افزایش آگاهی، ترجیح و وفاداری به برند و برند سازی در بین مشتریان و ایجاد وفاداری در مشتریان
• افزایش بازارگرایی محصولات و خدمات در سایه راهكارهای نوین و علمی
• افزایش سهم بازار با پایه گذاری فروش تثبیت شده و راهكارهای نوین و به روز و دیجیتال ماركتینگ
• ایجاد سود اوری مستمر و برنامه ریزی شده در راستای رسیدن به اهداف و ارمان های شركت (ایجاد بقای شركت )
استفاده از مدیریت مالی در ماركینیك و فروش
قیمت گذاری محصولات
شناسایی بهای تمام شده از طرق استانداردهای مای
محاسبه تخفیفات فروش
ایجاد بودجه فروش و تبلیغات در سایه برنامه ریزی مالی فروش
محاسبه سود و زیان برنامه های فروش و بازاریابی و ارزیابی عملكرد
ارتقاء ثروت‌آفرینی شرکت‌ها
• استفاده از مهندسی صنایع در ماركتینگ و فروش
بهینه سازی خط تولید و بلانس خط تولید
كنترل پروژه و زمانبندی فعالیتها دراستفاده از منابع مالی-تجهیزات،ماشین آلات -منابع انسانی –دارایی های ثابت
شناسایی شاخص های عملكرد
برنامه چابك سازی
طراحی Business Plan و محاسبات فنی در هرلحظه
استفاده از برنامه ریزی در بازاریابی و فروش
شناسایی و ارزیابی عوامل محیط بازاریابی
طراحی محصول
استفاده از مهندسی كامپیوتر ،انفور ماتیك و هوش مصنوعی در فروش و بازاریابی
داده كاوی اطلاعات بازار
ایجاد و برنامه نویسی درختچه تصمیم گیری
تحلیل اطلاعات و رفتار مصرف كننده
تحلیل رفتار تامین كنندگان
شناسایی بازار بر اساس لوكشن و جانمایی
ایجاد دیجیتال ماركتینك
طراحی سایت وSEO
ایجاد صفحات اجتماعی با ایجاد فالور های واقعی و اثربخش

• شناسایی و تجزیه‌وتحلیل فرصت‌های بازار
• بخش‌بندی بازار (Segmentation)، انتخاب بازار هدف (Segment Selection) و جایگاه‌یابی در بازار (Positioning)
• استقرار سیستم‌های کنترل برنامه‌های بازاریابی
• برنامه بازاریابی جهت جذب سرمایه (جذب سرمایه از طریق افراد کارآفرین و یا بانک‌ها و مؤسسات مالی اعتباری)
• برنامه بازاریابی جهت دریافت نمایندگی فروش محصولات و خدمات از شرکتهای داخلی و خارجی
• برنامه بازاریابی جهت ارائه برنامه استراتژیک بازاریابی به هیئت‌مدیره
• برنامه بازاریابی جهت بازنگری طرح کسب‌وکار تجاری Business Plan

استفاده از آمار و اقتصاد مهندسی در بازاریابی و فروش
تحقیقات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی برای انجام تحلیل وضعیت
تحقیقات بازاریابی برای برنامه‌ریزی محصول
تحقیقات بازاریابی برای قیمت‌گذاری
تحقیقات بازاریابی برای توزیع
تحقیقات بازاریابی برای برنامه‌ریزی ترفیع و ارتباطات بازاریابی
تحقیقات بازاریابی عصبی

استفاده از تدوین استراتژی عملیاتی در طراحی و توسعه آمیخته بازاریابی
استراتژی محصول، طراحی و بسته‌بندی
استراتژی قیمت‌گذاری
استراتژی نظام توزیع
استراتژی ترفیع
تدوین و مدیریت کمپین تبلیغاتی
مدیریت و برنامه‌ریزی تبلیغات رسانه‌ای
شناسایی رسانه‌های اثربخش و انتخاب رسانه
طراحی کمپین‌های تبلیغاتی
اندازه‌گیری میزان مخاطب رسانه‌ها و اندازه‌گیری میزان تاثیرگذاری تبلیغات رسانه‌ای
طراحی تبلیغاتی اینترنتی
مدیریت برند
معماری و استراتژی برند
طراحی ساختار مشهود و نامشهود برند
یکپارچه‌سازی نقاط تماس مشتری با برند
طراحی شناسنامه برند

درج کننده :

aria

موقعیت :

تهران

تلفن :

02632548564

ایمیل :

تاریخ آخرین بروزرسانی :

1403/1/6

ارسال پرسش به آگهی دهنده

CAPTCHA Image Reload Image

Back to Top